top of page
  • תמונת הסופר/תIrit Livnat

חנוכה יצירתי בעיטופית - 8 רעיונות להכנת ערכות לחנוכה

עודכן: 6 באוק׳ 2022


ריח הסופגניות מכל עבר גרם לי להבין שחנוכה ממש ממש מעבר לפינה.

לא משנה אם את טיפוס של ריבת חלב או של ריבת תות, תסכימו איתי שחנוכה הוא אחד החגים הכיפיים שיש.


בתור גננת/אימא בועד הגן, יש לנו אפשרות להיות חלק מהשינוי. ללמד את ילדי הגן על מחזור ועל חשיבות השמירה על הסביבה ולהפוך את מתנת החג למשהו שנוצר משימוש במוצר קיים (קופסאות התמ"ל/הקוואקר).

אז אתן גננות, אימהות בועד הגן או פשוט "אימהות משקיעות" - 'עיטופית' סוגרת לכן פינה עם רעיונות מקסימים לחג החנוכה.


העיטופיות מתאימות למגוון קופסאות התמ"ל (סימילאק, נוטרילון, מטרנה) וקופסאות הקוואקר.

באמצעות הקופסאות שניתן להשיג בקלות (וכמובן אפשר גם לחפש בקבוצת מסירת הקופסאות בפייסבוק ) תוכלו ליצור מתנה לילדי החג לחנוכה בקלות.


אני כמובן כאן, כדי לתת כמה רעיונות לערכות מקסימות, מקוריות ושימושיות שתוכלו להכין בעצמכן לילדי הגן וכמובן על הדרך - לעשות re-use בקופסאות התמ"ל / קוואקר ולעשות טוב לסביבה שלנו ヅ


והקופסאות כמובן, הופכות לאחר מכן לקופסאות אחסון שימושיות ונוחות ומזכרת מקסימה מהגן.

 

1. ערכת עוגיות - ?מה תוכלו לשים בערכה עוגיות בצורות סמלי החג שהילדים הכינו (יש חותכנים מיוחדים לסמלי החג) או - חותכנים בסמלי החג יחד עם מתכון לעוגיות שהילדים יוכלו להכין עם ההורים בבית

2. ערכת נרות - מה תוכלו לשים בערכה? נרות חנוכה ביחד עם ברכות החג הברכות / חוברת שירים (הילדים לדוגמה יכולים לקשט את החוברת) אפשרות נוספת - ערכה המכילה את החומרים להכנת נרות שיכינו הילדים בבית ביחד עם ההורים כמו בדוגמה הזו


3. ערכת צביעה - מה תוכלו לשים בערכה? קופסה המכילה חוברת ציורים הקשורים לחג (אפשר כמובן גם להדפיס מהאינטרנט ולכרוך יפה) או סביבון לצביעה. לזה ניתן לצרף חבילת צבעים/טושים או טוש סביבון, לדוגמה (ניתן להשיג במבחר חנויות ברחבי הארץ, סט של 4 צבעי סביבון) .


4. ערכת סביבונים - מה תוכלו לשים בערכה? מגוון סביבונים (סביבונים עם אורות, סביבוני צביעה, סביבונים מסורתיים) ואפשר כמובן להוסיף ערכה עצמית להכנת סביבון שהילדים יקשטו/ יכינו בעצמם).



5. ערכת השף הקטן - מה תוכלו לשים בערכה? קופסה המכילה אביזרים לאפייה/בישול לדוגמה סינר (יש סינרים מוכנים עם מתכונים מודפסים של סופגניות), כובע שף, מזרק לריבה, מסננת קטנה לאבקת סוכר ואפשר גם מערוך (** יש עיטופית מיוחדת בנושא השף הקטן**) אפשרות נוספת - לבקש מהורי הילדים לשלוח מתכונים משפחתיים למגוון מאכלי החג ואת החוברת לצרף יחד עם הערכה.



6. קופת חיסכון - את קופסאת התמ"ל / קוואקר תוכלו להפוך בקלות לקופת חסכון (ע"י חיתוך חריץ במכסה למעלה), אפשר גם להכניס פנימה מטבעות שוקולד. - ניתן לקבל, ללא עלות נוספת, מיתוג למטבעות שוקולד עם שם הגן, להדבקה על המטבעות (** יש עיטופית מיוחדת בנושא - פיראט / פיראטית או עיטופית של חנוכה, בקופסה קטנה **)




7. ערכה להכנת סופגניות - מה תוכלו לשים בערכה? קופסה המכילה את הרכיבים (היבשים) להכנת סופגניות - קמח, שמרים, אבקת סוכר, ריבה קטנה וכד' (אפשר להוסיף גם סוכריות צבעוניות, שוקולד לציפוי ועוד...) ולצרף בערכה מתכון לסופגניות / סינר עם מתכון מודפס לסופגניה.



8. ערכה להכנת חנוכייה/ עששית - מה תוכלו לשים בערכה? חומרים להכנת חנוכייה (לדוגמה - קרש עץ קטן, 9 קנים וקישוטים שונים). אפשר גם להוסיף ערכה מוכנה (ניתן למצוא בחנויות רבות). אפשרות נוספת - בתוך הקופסה להוסיף נר גדול (על בטריות) וכך הקופסה הופכת ל"עששית".



לשאלות נוספות, בקשות והתייעצויות -

מוזמנות להתקשר/לשלוח וואטסאפ 052-2599552



bottom of page