top of page
  • תמונת הסופר/תIrit Livnat

✿ כך הולכים השותלים.... ✿

עודכן: 4 בינו׳ 2022


ט"ו בשבט, ראש השנה לאילנות וההזדמנות שלנו להגיד תודה לטבע! #עיטופית #טו_בשבט היא בדיוק המתנה המתאימה - עושים re-use בקופסה קיימת, במקום לקנות קופסאות חדשות/מפלסטיק שאחרי שימוש אחד הולכות לפח. יש לנו הזדמנות לתת לילדי הגן ובית הספר מתנה בעלת ערך ושימושית. מה אפשר לעשות עם העיטופית? מצרפת לכן מגוון רעיונות לדברים שתוכלו להכין בעצמכם ולשלב עם העיטופית שמתאימה למגוון גדול של קופסאות (סימילאק, נוטרילון, קוואקר, פחית שימורים סטנדרטית - לפי בחירתכן)

מצרפת לכן כמה רעיונות מקסימים לערכות שתוכלו להכין בעצמכן לכבוד החג


 

ערכת שתילה


רעיון מקסים לשימוש בקופסאות התמ"ל השונות (ניתן להשתמש גם בקופסאת קוואקר) ולהכין בעצמכן מתנה לילדי הגן. מתנה שימושית, יצירתית ופשוטה להכנה. מתנה שלאחריה יוכלו הילדים להמשיך ולהשתמש בקופסה כקופסת אחסון או לשתול בה את השתילים. אז מה אפשר להכניס לערכה? קופסאות תמ"ל / קוואקר/שימורים #עיטופית #טו_בשבט (קיימת במגוון גדלים) אדמה שתילים/זרעים עציץ חרס מעדר/מגרפה/את (בגודל המתאים לילדים) מומלץ לצרף גם הסבר קצר על הצמח ועל אופן הטיפול בו




פירות יבשים


בתוך קופסת התמ"ל / קוואקר עם העיטופית, תוכלו לצרף מבחר פירות יבשים, באווירת החג



ערכה עם מאפינס מוכנים / ערכה להכנת עוגיות / מאפינס




בתוך המארז תוכלו להכניס מאפינס שהילדים הכינו או לצרף את החומרים להכנת עוגיות / מאפינס ביחד עם סינר, כובע שף, מערוך, חותכנים וכד' ואת המתכון, כדי שהילדים יכינו עם ההורים בבית (העיטופיות כמובן יכולות להיות גם עיטופיות של אפייה - baking time , השף הקטן , המאפייה או כל עיצוב אחר שמתאים (:




וכמובן - עציץ

בתוך קופסת התמ"ל תוכלו להכניס שתיל/עציץ כמתנה (המלצה שלי, רק תניחו את השתיל בתוך הקופסה (ניתן גם לגזור חלק מהמכסה וכך להניח את השתיל בתוך המכסה, כדי שכל אחד יוכל לבחור האם להשתמש בקופסה לשתילה או להפוך את הקופסה לקופסת אחסון שימושית ולשתול את השתיל באדנית)








פוסטים אחרונים

הצג הכול

Itu-Tip

bottom of page